Lilypie

Tuesday, June 3, 2008

Naofal Wedding 25th May 2008


4 days after my 1st baby born, i went to Batu Pahat utk menghadiri wedding of my friends (ex-MAMPU).. Naofal and his wife... aku pi ngan member aku... sbb wife aku dh sah2 x bleh ikut.. so kwn2 yg dari KL Raziz serta Man Pacak&wife... walaupun x ramai happening gak.. lgpun dh lama x jumpa si Raziz... balik dari wedding aku bwk diaorg ronda2 kat Air Hitam... (psstt ade mamat tu beli patung Pooh)...ni ade sikit gambo utk tatapan kalian...





















5 comments:

Ada Dalina said...

wahh..dah selamat dah noafal ek...

Koboi mana boleh minum air Susu!! said...

yeezzzaaaa..

Anonymous said...

manzzz...
maner gambo aqeef..nice name..

AtengapekamuYeop said...

senyum si nofal tu bukan main lebo lagi ye....
mase kenduri nofal tu aku tgk seman pakai stokin jari-jari, aku pun teringin nak ade stokin camtu...
skang aku dah ade dua pasang.... harharhar...harunnnn....

perantau.tt said...

wakaka... mabruk naofal n pasangan...

aku tunggu turn ajis je nih.. hehe :)